Selasa, 5 Januari 2010

Hari pertama anakku ke sekolah....

Suka Irfan dapat banyak kawan......
Tadika Kasih Sayang, Bukit Beruang, Melaka.
Seronak bila melihat anak kita membesar.....dari kecil tapak tangan sehinggalah dah pandai menyarap, merangkak , berjalan dan pandai bercakap......!!!! Pejam celik - pejam celik anak aku pun dah bersekolah.....umur dah 4 tahun dak Irfan Daniel...... sekejap je kan..... dulu aku ke sekolah di hantar oleh ayah dan emak ...sekarang aku dan my hubby lak yang m'hantar anak ke sekolah......rasa mcm aku pulak yang nak sekolah semula.....hehehehe......
Anak aku sekolah kat Tadika kasih Sayang, di Bukit Beruang yang berhampiran Jasco dan MMU... Aku dari rumah mak mertua kira dekatlah cuma aku kene pusing sikit bila nak ke tempat keje....aku tak kesah pun sebab bagi aku jauh ke dekat ke dah biasa.....yang penting aku dan my hubby seronok bila tgk irfan ke sekolah..... Irfan memang beranilah....tak kesah dan pandai suaikan diri..... sebaliknye dia suruh aku dan my hubby balik tue.....aper pun setiap ibu dan ayah ingatkan yang terbaik untuk anaknye......
Aku dan My hubby kenelah berkorban masa dan tenaga untuk Irfan Daniel......Aper pun Irfan Ibu dan Ayah CAYANG ABANG........... Belajar pandai2 ye sayang jadi contoh abang untuk adik2 suatu hari nanti....... Insyallah......

2 ulasan:

cmba berkata...

wah...abg ifan dah gi school...lagik nampak besar...terserlah dah ciri2 ke'abang'an tuuu

r3d lollip0p ♥ berkata...

nice blog sis. :)